»Precej denarja je treba vložiti v to, da ohranjamo snemanje varno. Jasno je, da so si igralci med delom zelo blizu, da se vsi dotikamo iste opreme in dihamo isti zrak. Stikom se v tem okolju preprosto ne moreš izogniti. Vsi člani ekipe se morajo testirati dvakrat na teden, vsi nosimo masko ves čas, poskušamo paziti, da ima vsak igralec svojega lastnega kostumografa in lastnega maskerja. Vsekakor so vse to oteževalne okoliščine, ki pripomorejo k stresu in obremenitvam, a smo zmogli.«
»Neverjetno naporno je bilo spraviti vso opremo na hrib s snežnimi motorji. Tudi za igralsko ekipo je vse skupaj ogromen izziv. Cel dan ne morejo nikamor, da bi se zares pogreli, nimajo normalnih stranišč in podobno. Ko bereš scenarij, se vse skupaj morda zdi zelo preprosto: samo dva človeka, ki se spuščata z gore. Večina ljudi ne bi verjela, kako veliko sredstev in dela je potrebnih, da to posnameš na film.«
»V teh treh letih in pol smo dobili zelo koristne statistične preglede podatkov, kateri filmi dobijo svetovno distribucijo in kateri ne. Ravnokar sem brala članek o tem, da je eden od vodilnih hollywoodskih studiev v zadnjih petih letih posnel en sam film, ki ga je režirala ženska; bistvo članka je bila v tem, da je to nesprejemljivo.«
»Še pred kratkim sem mislila, da je prihodnost filma v pretočnih platformah. Zdaj pa sem popolnoma spremenila mnenje. Film doma ustavljamo, da si skuhamo kavo, ne osredotočimo se nanj. Film ni več izkušnja. To ni več umetnost, ampak le zabava.«
»Izkušnja, ko greš v kino in si pogledaš film, za katerega še nisi slišal in ga je posnel režiser, za katerega prav tako še nisi slišal, ter je iz dežele, katerega jezika ne poznaš, je eksistenčna dobrina.«